واکنش نیکزاد به حقوق 37 میلیونی مدیران صندوق بازنشستگی

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

واکنش نیکزاد به حقوق 37 میلیونی مدیران صندوق بازنشستگی

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

واکنش نیکزاد به حقوق 37 میلیونی مدیران صندوق بازنشستگی

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به بندهای 9، 12 و 14 اصل سوم قانون اساسی و همچنین اصل های 20 و 34 گفت: در ارتباط با هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان به ویژه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با شاغلان بی توجهی انجام شده است.

اخبار سیاسی- وی تصریح کرد: دولت در ارتباط با خرید تضمینی گندم سیاست غلطی را ادامه می دهد، سال گذشته در ارتباط با خرید تضمینی، 3 میلیون تن کاهش کشت گندم داشتیم که این موضوع باعث شد با وجود برخی نیازها، واردات گندم انجام دهیم و در صورت ادامه روند بی دقتی دولت، مشکلات امنیت اقتصادی شکل خواهد گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تذکر دیگری خطاب به بانک مرکزی داد و تصریح کرد: بعد از خرید و فروش توسط دستگاه های پُز همان لحظه پول از کارت خریدار کسر، اما بعد از 24 ساعت به حساب فروشنده ریخته می شود. چه کسی باید پاسخگوی رسوبات پول طی این 24ساعت باشد. از سازمان های بازرسی می خواهیم تا بر این موضوع نظارت کنند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به اخطار پژمان فر گفت: یک جوان انقلابی رئیس صندوق بازنشستگی بود که با دستور رئیس جمهور عزل شد. اگر نمی توانیم همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان را انجام دهیم، سامانه شفافیت بیانگر میزان دریافتی مدیران صندوق را فعال کنید، زیرا دریافت حقوق های نجومی 35 تا 37 میلیونی مدیران صندوق احجاف در حق بازنشستگان است.

وی همچنین در ارتباط با بحث خرید تضمینی گندم اظهار کرد: براساس پیگیری های من از وزیر جهاد کشاورزی، وی نوید تامین 14 میلیون تن گندم را داد و اعلام کرد به دلیل کاهش ذخیره گندم، مقداری واردات انجام می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: مجلس ،نیکزاد ،صندوق بازنشستگی

تاريخ : جمعه 4 / 4 / 1399 | 8:53 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.