ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

کلاه ایمنی جان زن موتورسوار را نجات داد!

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

کلاه ایمنی جان زن موتورسوار را نجات داد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه هولناک حادثه رانندگی برای یک زن موتورسوار اهل روسیه را به تصویر می‌کشد. «آنجلینا»، معروف به «Sochi Speeder» با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت با مورتوسیکلت کاوازاکی ZX-۶R در یک اتوبان در حال رقابت سرعت با یک خودرو بود که ناگهان کنترل موتورسیکلت از دستش خارج شد.

در این حادثه که در یکی از اتوبان‌های خلوت منطقه «کراسنودار کرای» واقع در غرب روسیه رخ داد این زن جوان به دلیل داشتن کلاه ایمنی از مرگ گریخت. ویدئویی که او با تلفن همراه خود تهیه کرده است چگونگی وقوع حادثه را نشان میدهد. در ابتدای این ویدئو آنجلینا در حالی که با سرعتی بسیار زیاد در رقابت با یک خودروی سفیدرنگ است دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان موتورسیکلت در سرعت زیاد شروع به لرزش شدید کرده و کنترل آن از دست این زن جوان خارج می‌شود. در این حادثه آنجلینا ۲۰ ساله در حالی که تنها دچار کبودی و خراشیدگی در قسمت کمر و پای خود شده بود از مرگ گریخت. لحظاتی بعد شاهدان عینی به کمک این زن شتافتند و او با یک آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.


بیشتر بخوانید: لحظه وحشتناک حمله پلنگ به کارگر کارواش!


در ویدئوی منتشر شده صدای آنجلینا شنیده می‌شود که خطاب به شاهدان عینی می‌گوید: «تمام بدنم آسیب دیده... لطفا، آمبولانس.» همچنین صدای یکی از شاهدان عینی نیز در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید: «لطفا بهش دست نزنید (تکانش ندهید). دراز بکش، تکان نخور. او زنده خواهد ماند. حالت چطوره؟ درد داری؟ آرام باش. نفس بکش. کلاهت رو در بیار. تکان نخور. همینطور دراز بکش.»

بنا به گزارش پلیس محلی روسیه این زن در حالی با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در این اتوبان در حال رنندگی بود که سرعت مجاز در این محدوده ۹۰ کیلومتر بود. بنا به این گزارش راننده خودرو لحظاتی پیش از این حادثه (خارج شدن موتورسیکلت از کنترل) از این زن سبقت گرفته و از کنار او عبور کرده بود. تحقیقات پلیس روسیه در این باره ادامه دارد.

 دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: تصادف رانندگی ، موتورسواری خطرناک

تاريخ : جمعه 31 / 2 / 1399 | 9:23 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.