خصومت جديد آمريكا عليه ايران

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

خصومت جديد آمريكا عليه ايران

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

خصومت جديد آمريكا عليه ايران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مایک پمپئو روز یکشنبه در گفت‌وگو با بریتبارت این مطلب را در پاسخ به سوالی درباره سفر به سرزمین‌های اشغالی و طرح چشم‌انداز مرزی صلح مطرح کرد.

وی افزود: من یک دیدار عالی داشتم هرچند کوتاه بود. در واقع من تنها چندین ساعت در آنجا بودم اما درباره مسایل مهمی صحبت کردیم. ما یک شراکت بسیار مهم با دولت اسرائیل را توسعه داده‌ایم. آنها شرکای خوبی برای ما و بسیار مهم هستند.

وزیر خارجه ترامپ ادامه داد: آنجا برای خیلی از مردم جهان، یک مکان مذهبی مهم است اما آنها شرکای امنیتی مهمی هم هستند و ما به خاطر آنها به آنجا رفتیم. این سفر در شب تشکیل دولت جدید پس از چندین انتخابات بود و ما درباره تهدیدهای جمهوری اسلامی ایران و اینکه از زمان افشای تصمیم‌های فاجعه‌بار دولت سابق که ما را به برجام وارد کرد، چقدر پیشرفت داشتیم.

پمپئو اضافه کرد: به آنجا رفتم تا درباره اینکه چه اقداماتی می‌توانیم برای مقابله با یهودستیزی می‌توانیم انجام دهیم، صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه فرصتی هم داشتیم تا درباره تلاش‌های چین در اسرائیل گفت‌وگو کنیم، اظهار کرد: ما آن را برای شرکای اسرائیلی و دوستانمان بسیار روشن کردیم که خطر حزب کمونیست چین در به دست گرفتن تکنولوژی و سیستم‌های پیشرفته چیست. ما خواستیم مطمئن شویم که آنها خطرات مرتبط با آنها را به خوبی دریافته باشند.

وزیر نفرت دولت ترامپ درباره این اظهاراتش که «ایران می‌کوشد از همه‌گیری کرونا برای برانگیختن ترور استفاده کند» هم گفت: برخلاف آنکه رهبران ایران خواستار دریافت پول بیشتری هستند، اما همچنان از منابع خود برای ادامه تامین بودجه حزب الله در لبنان و گروه های تروریستی شیعه عراقی و تهدید اسرائیل استفاده می‌کنند.

پمپئو مدعی شد: آنها همچنان به دنبال پیشرفت توانایی‌های خود هستند حتی در زمانی که افراد داخل کشورشان رنج می‌برند. بنابراین آنها گفتند که این تحریم‌های ما بوده که به آنها آسیب رسانده است. صادقانه بگویم، حکومت ایران مسئول همه سختی‎‌هایی است که در داخل ایران وجود دارد، و در واقع این مردم ایران هستند که خواستار تغییر در ماهیت آن رژیم هستند.

ادعاهای رئیس دستگاه دروغ‌پراکنی رژیم آمریکا در شرایطی انجام می‌شود که دونالد ترامپ در هجدهم اردیبهشت ماه 1397 به طور رسمی به مشارکت در برجام پایان داد و یکجانبه و غیرقانونی خواستار بازگرداندن تمامی تحریم‌ها و همچنین شدت بخشیدن به آنها علیه مردم ایران شد.

پس از آن هم پمپئو در بنیاد هریتیج با دفاع از این دستور رئیس جمهوری آمریکا، 12 شرط برای متوقف کردن تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران در نظر گرفت که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، به معنای تسلیم شدن ایران بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: آمريكا ، آمريكا

تاريخ : چهار شنبه 29 / 2 / 1399 | 9:5 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.