بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از به گزارش اداره اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، «احسان گوهری‌راد» گفت: مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان گلستان موظفند با رعایت ضوابط بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی واحدهای آموزشی نسبت به بازگشایی مدارس در ۲۷ اردیبهشت اقدام کنند.

گوهری‌راد در جلسه ویدئوکنفرانس با روسای ادارات شهرستان‌های استان ضمن تقدیر از تلاش همکاران فرهنگی در تداوم فرآیند آموزشی گفت: پیرو تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس دوره ابتدایی و متوسطه به غیراز مراکز پیش‌دبستانی و مدارس استثنایی، از روز ۲۷ اردیبهشت به مدت یک ماه بازگشایی می‌شوند و حضور مدیران، معلمان، دبیران و همه عوامل اجرایی مدرسه در آموزشگاه الزامی بوده اما حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است و الزام دانش‌آموزان به حضور در مدرسه ممنوع است.

گوهری‌راد با اشاره به عضویت ۱۰۰ درصدی مدارس استان در شبکه شاد گفت: آموزش دانش‌آموزان در زمان بازگشایی مدارس نیز از طریق شبکه شاد پیگیری می‌شود.

وی افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستانی اعم از فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، مراکز بهداشتی درمانی، هلال‌احمر، سپاه، بسیج، گروه‌های مردم نهاد و دهیاری‌ها و... قبل از بازگشایی، کلیه مدارس ضدعفونی و گندزدایی شوند.

گوهری‌راد ادامه داد: تجهیز مدارس به صابون مایع از الزامات بوده واستفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله‌گذاری برای دانش‌آموزانی که وارد مدرسه می‌شوند ضروری است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان تصریح کرد: کلیه فعالیت‌های اردویی و بوفه مدارس تعطیل بوده و برنامه آموزشی دانش‌آموزان مطابق برنامه هفتگی درسی خواهد بود و تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پایان آموزش در فضای مجازی برای پایه دوازدهم ۱۰خرداد است و امتحانات این پایه از ۱۷خرداد آغاز می‌گردد.

گوهری‌راد خاطرنشان کرد: در فرصت باقیمانده، اولیا دانش‌آموزان و مدیران مدارس برای ثبت‌نام کتب درسی در سامانه اقدام نمایند.

کد خبر 510697

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: وزارت آموزش و پرورش، استان گلستان، كرونا در ايران

تاريخ : شنبه 23 / 2 / 1399 | 10:11 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.