ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

این ناوشکن‌ها و بالگردهای نظامی آمریکا، جنگ با ایران و نیروی دریایی سپاه را شبیه‌سازی کردند

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

این ناوشکن‌ها و بالگردهای نظامی آمریکا، جنگ با ایران و نیروی دریایی سپاه را شبیه‌سازی کردند

تروریست‌های سنتکام مثل همیشه طرف ایرانی را به رفتار غیرحرفه‌ای و خطرناک در نزدیکی شناورهای خود متهم کرده است. سازمان  ‌تروریستی سنتکام بامداد پنجشنبه به‌وقت تهران در بیانیه‌ای مدعی شده است که یازده شناور نظامی ایرانی با نزدیک شدن به ۶ کشتی جنگی آمریکایی برای آنها مزاحمت ایجاد کرده‌اند.

آمریکایی‌ها مدعی شده‌اند که بارها به شناورهای ایرانی اخطار داده‌اند اما تا یکساعت با پاسخی از جانب شناورهای ایرانی مواجه نشده‌اند. سنتکام در بیانیه خود برای خلیج ‌فارس از نام مجعول استفاده کرده و محل حادثه را شمال خلیج ‌فارس عنوان کرده است.

پاسخ به اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا

بنا به روایت مشرق، ناوشکن USS Paul Hamilton از کلاس آلری بورک در ناوگروه ناو روزولت، شناور اصلی این ماجرا بود که از بیش از یک ماه پیش تحرکات و تمرین‌های خاصی را در منطقه خلیج ‌فارس آغاز کرده است. شناور  USS Lewis B. Puller  با کد اختصاری ESB- ۳ دیگر شناوری بود که روز چهارشنبه شناورهای نیروی دریایی سپاه به آن نزدیک شدند. نیروی ایالات متحده دو فروند از این شناورها را در اختیار داشته و به دنبال ساخت ۳ فروند دیگر از آنها است.

در اواخر ماه مارس، ماه گذشته میلادی، شناور USS Lewis B. Puller میزبان بالگردهای تهاجمی ‌AH- ۶۴ آپاچی نیروی زمینی آمریکا بوده است. این بالگردهای تهاجمی‌در یک عملیات تمرینی با دیگر یگان‌های پروازی و شناوری در منطقه خلیج ‌فارس به بحث شبیه‌سازی مقابله با حمله قایق‌های تندرو پرداختند و عملاً جنگ با ایران و نیروی دریایی سپاه را شبیه‌سازی کردند. ناوشکن USS Paul Hamilton  نیز از جمله دیگر شناورهای حاضر در این تمرین بوده است.

مشخص است این تحرکات و تمرین گسترده نیروهای بیگانه در منطقه خلیج ‌فارس از چشم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دور نمانده و حرکت روز چهارشنبه نیروی دریایی سپاه را باید علاوه‌بر انجام مأموریت‌های ذاتی و قانونی در راستای تامین امنیت مرزهای آبی کشورمان، پیامی‌حداقلی و البته روشن به  ‌تروریست‌های سنتکام و فرماندهان آنها دانست.

2727

کد خبر 1378453

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: بالگرد ، ایران و آمریکا

تاريخ : سه شنبه 31 / 1 / 1399 | 8:22 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.