رزمایش کمک مومنانه سهم بسیجیان در مبارزه با کرونا

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

رزمایش کمک مومنانه سهم بسیجیان در مبارزه با کرونا

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

رزمایش کمک مومنانه سهم بسیجیان در مبارزه با کرونا

گناباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان گفت: رزمایش کمک مومنانه برای حمایت از آسیب‌دیدگان بیماری همه‌گیر کرونا با مشارکت گسترده بسیجیان و نیکوکاران سهم بسیج در مبارزه با این بیماری است.

سرهنگ عبدالله رفعتی روز چهارشنبه طی گفت و گو با خبرنگار  ایرنا افزود: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا، بسیج بجستان در کنار سایر مسوولان و دست اندرکاران ذیربط برای تحقق منویات معظم له آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: باید همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در کنار بسیجیان به میدان آمده و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای شناسایی و حمایت از افرادی که از شیوع کرونا آسیب دیدند، استفاده کنند.

وی گفت: برای اجرای هر چه بهتر رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیران و بسیحیان بجستانی سه گروه شناسایی، جمع آوری و توزیع اقلام تشکیل می‌شود.

سرهنگ رفعتی افزود: گروه نخست ماموریت شناسایی اقشار آسیب پذیر جامعه و افرادی را که به دلیل کرونا، مشاغل آنها تعطیل یا دچار آسیب شده است بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: گروه دوم ماموریت جمع آوری وجوهات و نذورات مردمی و واریز به حساب مربوطه را که از طرف مسوولان و نهادهای ذیربط اعلام می‌شود عهدهدار هستند.

وی گفت: گروه توزیع اقلام هم  پس از جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم وارد عمل شده و کمک‌ها را به جامعه هدف و افراد متقاضی دارای شرایط تحویل می‌دهند.

سرهنگ رفعتی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر محله محور بودن رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا افزود: ارتباط مستقیم میان جمع آوری کمک‌ها و شناسایی افراد جامعه هدف وجود دارد.

وی ادامه داد: تمام مراحل شناسایی و توزیع اقلام میان آسیب دیدگان کرونا باید به گونه‌ای انجام شود که خدشه‌ای به عزت نفس جامعه هدف وارد نشود.

شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ویروس کروناT بجستان Tآسیب ها

تاريخ : جمعه 27 / 1 / 1399 | 7:53 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.