بازار لیموترش و لیمو شیرین در دست ۵ نفر؟
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 25 / 1 / 1399

رایگانی با بیان اینکه قانون حمایت صنفی مصوب سال ۹۲ است، خاطرنشان کرد: این قانون مصوب کرده اتحادیه ها باید تخلفات اصناف را به تعزیرات گزارش دهند و من تعجب می کنم در چند روز گذشته خبری دیدم که رییس اتحادیه بار به راحتی می گوید لیموشیرین و لیموترش دست ۵ نفر است و این ۵ نفر آنها را در زیرزمین های خود نگهداری می کنند. خب باید به تعزیرات اسامی و آدرس انبارها را بدهند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور تاکید کرد: اتحادیه بیاید و به ما بگوید. اعلام رسانه ای کافی نیست. شاید مردم این انحصارها را بدانند ولی باید به ما رسمی بگویند. ما فقط در سال ۹۸، ۵۸۴ هزار پرونده را رسیدگی کردیم. قانون گذار این را برای ما مشخص کرده که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۵۰۰ پرونده صنفی بوده است.

رایگانی به این نکته هم اشاره کرد که گاهی می بینیم واحد متخلف رفته حکم ما را از دیوان عدالت گرفته و لغو کرده است. همین تعدد مراجع قضایی و مراجع بالاتر موجب می شود متخلفان سواستفاده کنند.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در ایام نوروز ۱۱ نفر از روسای گشت ما در تهران مبتلا به کرونا شدند و یک نفر هم بر اثر ابتلا به این ویروس فوت شد.

کد خبر 500320

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سازمان تعزیرات
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی