ترویج فرهنگ مهدوی مهم ترین ضرورت جامعه کنونی است

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ترویج فرهنگ مهدوی مهم ترین ضرورت جامعه کنونی است

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ترویج فرهنگ مهدوی مهم ترین ضرورت جامعه کنونی است

۲۲ فروردین ۱۳۹۹،‏ ۰:۰۱
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

ترویج فرهنگ مهدوی مهم ترین ضرورت جامعه کنونی است

ترویج فرهنگ مهدوی مهم ترین ضرورت جامعه کنونی است

اردبیل - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ مهدوی و توسعه تعالیم و ارزش‌های دینی مهم‌ترین ضرورت جامعه کنونی است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج)، ترویج فرهنگ مهدویت را مهم‌ترین ضرورت جامعه کنونی عنوان کرد و افزود: در فضای کنونی جامعه انتقال و نشر معارف مهدوی در بین اقشار مختلف و بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگ و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در جهت آموزش معارف مهدوی و ترویج فرهنگ انتظار ضروری است.

وی افزود: در راستای تحقق جامعه مهدوی، ارتقای سطح بینش و دانش مردم در خصوص معارف مهدویت و انتظار، توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه، زدودن خرافات از چهره فرهنگ و معارف مهدویت و انتظار، شبهات و القائات انحرافی، توانمند سازی مبلغین در حوزه مهدویت و انتظار و پاسخگویی به شبهات آن‌ها مورد تاکید است و باید به این موارد توجه کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن تبیین اهمیت توسعه فرهنگ مهدویت در بین افراد جامعه، یادآور شد: فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه ساز درک فرهنگ دینی است و افراد جامعه را در برابر تمام بیماری‌های معنوی بیمه می‌کند.

وی به مهم‌ترین ویژگی افراد در جامعه منتظر اشاره کرد و افزود: تقویت حس تعاون و همکاری بین اعضای جامعه از ویژگی‌های افراد جامعه منتظر است، بنابراین با استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی جامعه می‌توانیم نقش و اهمیت همکاری را بین مردم رواج داده و فعالیت‌های مثبتی که آنان در گسترش و احیای این خصلت انسانی و اسلامی می‌کنند را ارج نهیم و جامعه‌ای آرمانی و مهدوی بسازیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با تاکید بر ضرورت جذب هر چه بیشتر جوانان به سمت تعالیم مهدوی گفت: جامعه فردا تشکیل یافته از جوانان امروز است. اگر آنها فردی مهدوی باشند و آینده‌ای روشن و مشخص را با برنامه‌ریزی دقیق و با کمک متولیان فرهنگی برای خود ترسیم کنند، می‌توانند فردا به‌عنوان عضوی از جامعه مهدوی به ساختن جامعه آرمانی بپردازند و از جمله زمینه سازان ظهور محسوب شوند.

کد خبر 4896650


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: اخبار،خبرداغ،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فناوری،ورزشی

تاريخ : یک شنبه 22 / 1 / 1399 | 8:50 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.