ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر این که نهادهای بین المللی مدعی عدم رعایت حقوق بشر گوش کر خود را به سمت ظلم ها و بیعدالتی های اعمال شده به ایران از جانب آمریکا می گیرند، گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید از دو طریق رایزنی های در دسترس در کانال های دیپلماسی غیرعمومی و همچنین پیگیری از دادگاه های بین المللی درباره وضعیت این شهروندان ایرانی وارد عمل شود.

وقف چی همچنین تاکید کرد:واشنگتن در ترور سرداران و گروگان‌گیری دانشمندان ایرانی زبان‌زد عالم است، در سال 98 ترور وقیحانه شهید سلیمانی عمق بغض آن ها به بزرگ مردان ایرانی را نشان داد.

وی با اشاره به ادعاهای همیشگی آمریکا درباره وضعیت زندانیان در ایران گفت: در ایران با توجه به شرایط پیش آمده درباره کرونا بسیاری از زندانیان به مرخصی آمدند اما آمریکا با این همه ادعای رعایت حقوق بشر شهروندان یک کشور دیگر را در زندان هایش نگه داشته است.

وقف چی خاطر نشان کرد که آمریکا مسئول سلامتی ایرانیان زندانی در آمریکا است که در شرایط فعلی در معرض این بیماری قرار دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی همچنین تاکید کرد: وزیر امور خارجه و رییس جمهور باید در حاشیه اجلاس های بین المللی که شرکت می کنند همیشه پیگیری وضعیت ایران افراد را به خاطر داشته باشند چرا حمایت از حقوق و زندگی این چهره های علمی وظیفه دولت است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ چند روز قبل محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتری خود نوشت: "ایالات متحده، چندین دانشمند ایرانی را بدون هیچ اتهامی و یا با اتهامات ساختگی تحریمی، به گروگان گرفته و آنها را آزاد نمی‌کند؛ حتی در شرایطی که دادگاه‌های خودش این اتهامات پوچ را رد کرده‌اند. ایالات متحده حتی از دادن مرخصی درمانی به افراد بی‌گناهی که در دوره شیوع کرونا در زندان‌هایی دهشتناک زندانی شده‌اند، خودداری می‌کند. هم‌وطنان ما را آزاد کنید!".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: اخبار،خبرداغ،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فناوری،ورزشی

تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1399 | 11:13 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.