فقدان نگاه جدی دولت و مجلس به رونق تولید در سال ۹۸

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

فقدان نگاه جدی دولت و مجلس به رونق تولید در سال ۹۸

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

فقدان نگاه جدی دولت و مجلس به رونق تولید در سال ۹۸

خبرگزاری میزان- امام جمعه فردیس گفت: در سالی که گذشت شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در کشور بودیم، علی رغم اینکه سال رونق تولید نامگذاری شده بود در مجلس شورای اسلامی آنطور که باید به آن پرداخته نشد و دولت نیز با نگاه به برجام در این حوزه اقدامات جدی از خود نشان نداد.
تاریخ انتشار: 09:00 - 14 فروردين 1399
- کد خبر: ۶۰۶۱۹۸

فقدان نگاه جدی دولت و مجلس به رونق تولید در سالی که گذشتحجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، بیان داشت: در سالی که گذشت شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در کشور بودیم، علی رغم اینکه سال رونق تولید نامگذاری شده بود در مجلس شورای اسلامی آنطور که باید به آن پرداخته نشد و دولت نیز با نگاه به برجام در این حوزه اقدامات جدی از خود نشان نداد.

وی ادامه داد: به رغم اتفاقات تلخ در سالی که گذشت سه حادثه خوب رخ داد؛ اعم از تشییع میلیونی پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پاسخ به آمریکا با حمله موشکی به عین الاسد و راهپیمایی میلیونی مردم عراق برای خروج از آمریکا اتفاقاتی بود که در آغاز گام دوم انقلاب رخ داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی گفت: اگر اتفاقات رخ داده به درستی مدیریت بشود پیروزی با جبهه مقاومت است ما در آغاز دومین چله انقلاب خوب پیش رفته‌ایم و امید است بتوانیم با قدرت به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: رونق تولید ، امام جمعه فردیس

تاريخ : پنج شنبه 14 / 1 / 1399 | 9:34 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.