تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3716
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22553
بازدید ماه : 196942
بازدید کل : 1608621
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 26 / 12 / 1398

گسترش سرایت این ویروس در چین موجب شده تا پلیس این کشور از راهکاری جالب برای رسیدگی به تصادفات رانندگی استفاده کند. برنامه " وی چت " یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اجتماعی در چین به شمار می‌رود که اکثر چینی‌ها از آن روی تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند. به تازگی پلیس شهر شانگ‌های چین  برای  رسیدگی به تصادفات رانندگی و جلوگیری از مراجعه حضوری از این برنامه استفاده می‌کند.

پس از وقوع تصادف و مطلع شدن پلیس از آن، افسران پلیس بلافاصله گروهی شامل طرفین تصادف را در وی چت تشکیل داده و اطلاعات و گزارش مربوط به تصادف را از آن‌ها دریافت می‌کنند. در صورتی که ماموران پلیس پرسشی از رانندگان داشته باشند آن را از طریق چت گروهی در وی چت از رانندگان استعلام می‌کنند. ماموران در پایان تصویری از تصمیم نهایی خود تهیه کرده و آن را در گروه وی چت با رانندگان به اشتراک می‌گذارند.

به این ترتیب افسران پلیس به جای مواجهه چهره به چهره (face to face) با رانندگان قادر خواهند بود تا به تصادفات رانندگی رسیدگی کنند.   این بدین معنا است که ماموران و رانندگان هرگز یکدیگر را در یک اتاق ملاقات نمی‌کنند و با این روش از انتقال و گسترش ویروس " کووید ۱۹ " در مکان‌های عمومی جلوگیری به عمل خواهند آورد.

گفتنی است؛ پلیس شانگ‌های این مطلب را روز جمعه  اعلام کرد. 

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی