مراحل تدفین مبتلایان به کرونا در بهشت‌زهرا | راهرو و قطعه‌ای جدا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4026
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22863
بازدید ماه : 197252
بازدید کل : 1608931
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 12 / 12 / 1398
  • ۲آمبولانس و ۸پرسنل برای انتقال کرونایی‌ها به بهشت‌زهرا

تاکنون تعداد ۱۸بیمارستان در تهران به بیماران کرونایی اختصاص یافته است. وقتی در این بیمارستان‌ها فردی بر اثر ویروس کرونا فوت می‌شود، طبق پروتکل سازمان بهداشت جهانی متوفی در کاورهای مخصوص قرارگرفته و تا زمان دفن، این پوشش برای جلوگیری از انتقال ویروس باقی می‌ماند و کسی آن را باز نمی‌کند. محمدی گفت: «پس از این اقدام، با هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی و بهشت‌زهرای تهران، ۲ آمبولانس ویژه و تعداد ۸پرسنل برای انتقال این متوفیان به بهشت‌زهرا اختصاص یافته است. آمبولانس‌ها و نیروها از امکانات بهداشتی و شرایط استریلیزه و عدم‌ارتباط با محیط بیرون برای جلوگیری از انتقال ویروس برخوردار هستند. اجساد به محلی تعیین شده در بهشت‌زهرا که جدا از ساختمان غسالخانه عمومی برای فوت‌شدگان عادی است، منتقل می‌شوند. »

  • راهرو و قطعه‌ای جدا

به‌گفته رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در بهشت‌زهرای تهران، فوت‌شدگان کرونایی از راهروی جدا از محل رفت‌وآمد عمومی با آمبولانس، به ساختمانی مجزا از ساختمان غسالخانه منتقل می‌شوند.
محمدی گفت: «در این ساختمان با حضور نماینده‌ای از وزارت بهداشت، اجساد بدون آنکه کاور از آنها جدا شده یا شست‌وشو داده شوند، توسط نیروهای آموزش دیده و دارای پوشش‌های خاص برای تدفین به مکانی در بهشت‌زهرا که جدا از محل دفن‌شدگان عادی است، منتقل می‌شوند. سپس بدون حضور خانواده و مراسم عمومی به خاک سپرده می‌شوند. خانواده متوفی می‌توانند بعد از تدفین، سایر مراسم عادی عزاداری را برگزار کنند. در قطعه‌ای که برای فوت‌شدگان کرونایی درنظر گرفته شده است، فوت‌شدگان بیمارهای عفونی نیز دفن می‌شوند. این قطعه از قطعات سایر متوفیان بهشت‌زهرا فاصله دارد. در این قطعه فوت‌شدگان بر اثر بیماری‌های کرونا از شهرهای دیگر مانند قم و البرز هم وجود دارند. »

  • منبع روزنامه همشهری یکشبه ۱۱ اسفند ۹۸
کد خبر 488258

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی