تحریم، احتکار و کم کاری برخی مسئولان اثر نداشت/ ایران دومین کشور درمان کننده کرونا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1368
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20205
بازدید ماه : 194594
بازدید کل : 1606273
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 11 / 12 / 1398
گزارش |

تحریم، احتکار و کم کاری برخی مسئولان اثر نداشت/ ایران دومین کشور درمان کننده کرونا

 
بر اساس آمار رسمي سازمان بهداشت جهاني، ايران توانسته پس از چين بيشترين تعداد بيمار مبتلا به كرونا را درمان كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که تاکنون ۱۲۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور درمان شده‌اند.

کیانوش جهانپور شنبه شب در حساب توییتر خود نوشت: بر اساس آمار رسمی سازمان بهداشت جهانی، ایران توانسته پس از چین بیشترین تعداد بیمار مبتلا به کرونا را درمان کند.

وی ادامه داد: ایران تاکنون با درمان و بهبود قطعی حداقل ۱۲۳ بیمار، بالاتر از کشور‌های سنگاپور، ایتالیا، ژاپن و کره جنوبی در رتبه دوم درمان بیماری کووید ۱۹ در جهان قرار دارد.

آمار رسمی نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.
 
این صحبت هایی مردی که این روزها با خبرهای کرونایی دیده می شود شاید یک آمار ساده باشد اما در پی این اعداد و ارقام رازهایی از تلاش مردان و زنان ایرانی نهفته است که باید دیده شوند.

همچنین گفتنی است بر اساس آمار رسمي سازمان بهداشت جهاني، ايران توانسته پس از چين بيشترين تعداد بيمار مبتلا به كرونا را درمان كند.

 ايران با درمان ۱۲۳ بيمار بالاتر از كشورهاي سنگاپور، ايتاليا، ژاپن و كره جنوبي در رتبه دوم درمان بيماري كرونا در جهان قرار دارد.
 
و این مساله تنها از دست پزشکان ایرانی بر می آید پزشکانی که این روزها مدافعان سلامت کشور هستند  و علاوه بر مبارزه با بیماری نا خانواده کرونا، با نا ملایمتی ها و کم کاری مسولان، و بی رحمی محتکران و  در نبود امکانات و تحریم دارو و دست و پنجه نرم می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی