مراقبین بهداشت مدارس برای مقابله با کرونا توجیه شده‌اند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 444
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19281
بازدید ماه : 193670
بازدید کل : 1605349
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 4 / 12 / 1398

مهرزاد حمیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: در مورد بیماری کرونا، ارتباطات خوبی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برقرار کردیم و دستورالعمل های مشترکی تنظیم کردیم که در سامانه‌ها بارگذاری شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: به تمامی مدارس سراسر کشور بخش‌نامه مربوطه ارسال شده است. همه باید دستورالعمل ها را مطالعه و موارد را رعایت کنند.

حمیدی گفت که چندی پیش ارتباط ویدئوکنفرانسی به همراه معاون بهداشت وزارت بهداشت، برای تمامی استان ها برقرار کرده اند که معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی و معاونان سلامت استان‌ها در زمان پخش آن حضور داشتند. این ارتباط با سراسر کشور بود و تاکیدات لازم انجام شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش اکنون به طور کامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هماهنگ است، وضعیت بیماری را وزارت بهداشت رصد می کند و هرجا که لازم باشد، در ارتباط با مسائل مدارس و اقداماتی که باید انجام شود، در هماهنگی بین دو دستگاه در حال پیگیری هستیم.

حمیدی اضافه کرد: در استان‌ها به مدیران مدارس اطلاع رسانی شده است و حتی در برخی شهرهایی که ممکن است موضوع کرونا حاد شود،‌ وزارت آموزش و پرورش با تصمیم شورای تامین استان و وزارت بهداشت همراه خواهد بود. 

وی گفت: به طور کلی برنامه هایی در زمینه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در دست انجام است. 

وزیر آموزش و پرورش نیز پنجشنبه گذشته یکم اسفند ماه گفت که از لحظه انتشار خبر ابتلای افرادی به ویروس کرونا در کشور، با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور بارگذاری تجهیزات لازم پیشگیری از کرونا در مدارس ابلاغ شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز شنبه سوم اسفند ۹۸ اعلام کرد که تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۵ نفر رسید.
به گفته کیانوش جهانپور، تا این لحظه ۷۸۵ فرد مشکوک به ویروس کرونا از بین هزاران فرد مراجعه کننده از مطب ها و کلینیک ها به مراکز وزارت بهداشت تحت آزمایش قرار گرفته اند و طی روز گذشته تعداد ۱۰ فرد مبتلای جدید به ویروس کرونا تشخیص قطعی داده شدند که با توجه به آمار ۱۸ نفر روز گذشته مجموع این مبتلایان به ۲۸ نفر رسید.
وی گفت: از بین ۱۰ نفر فرد بیمار جدید شناسایی شده، هشت نفر در شهر قم بوده اند و دو نفر بیماران بستری در تهران هستند که از قم ارجاع شده اند.
سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا ادامه داد: ۱۸ مورد مبتلای قبلی که تا روز گذشته شناسایی شده بودند نیز شامل دو مورد در استان گیلان، چهار مورد در تهران و ۱۲ مورد در استان قم است؛ بنابراین اغلب مبتلایانی که تاکنون شناسایی شده اند و ابتلای آنها به ویروس کرونای جدید و بیماری کووید ۱۹ ثابت شده ساکن قم بوده یا طی روزها و هفته های گذشته به قم سفر داشته اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی