تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2976
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21813
بازدید ماه : 196202
بازدید کل : 1607881
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 25 / 11 / 1398

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته یک خانه مسکونی تهیه شده است لحظه برخورد اصابت صاعقه به هواپیما در آسمان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که هواپیما در آسمان تاریک در حرکت است ناگهان صاعقه که به صورت زیگزاگ در آسمان پدیدار می‌شود به آن برخورد می‌کند. این هوپیما بدون حادثه‌ای در ساعت ۱۰.۴۰ دقیقه در فرودگاه مقصد روی زمین نشست.  

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک تاکنون بیش از ۱۰۰۰۰ بیننده داشته است. کاربران فیسبوک که با دیدن این ویدئو دچار شوک شده بود در مورد آن اظهارنظر کردند. یکی از کاربران که ظهارا این حادثه در نزدیکی محل زندگی او رخ داد در کامنتی نوشت: «این حادثه نزدیک خانه ما رخ داد. صدای وحشتناکی داشت، انگار سقف خانه ما در حال فروریختن است.»

یک سخنگوی شرکت هواپیمایی Aer Lingus در این باره گفت: Aer Lingus وقوع این حادثه را تایید می‌کند. با وجود وقوع این حادثه هواپیما بدون حادثه‌ای در ساعت ۲۲.۳۸ دقیقه در فرودگاه دوبلین بر زمین نشست.  

گفتنی است؛ شرکت هواپیمای Aer Lingus یک شرکت هواپیمایی ایرلندی است که دومین شرکت هواپیمایی بزرگ این کشور پس از شرکت هواپیمایی رایان ایر محسوب می‌شود.

دریافت ویدئو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی