تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2202
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21039
بازدید ماه : 195428
بازدید کل : 1607107
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 18 / 11 / 1398

سرپوش دیجیتالی - به گزارش انتخاب، پیش بینی می شود اپل در حال کار روی یک ویژگی تازه آیفون به نام CarKeyباشد که به شما توانایی می دهد اتومبیل خویش را با استفاده از تلفن خود قفل کنید.

این کار بطور مشابه با Express Transit کار می کند، خصوصیت ذکر شده به وسیله شرکت اپل طی سال پیش راه اندازی شد این ویژگی به کاربران امکان می دهد از آن بعنوان روشی برای حمل و نقل عمومی استفاده کنند. شرکت اپل اولین شرکتی نیست که امیدوار است سوئیچ ماشین را از بین ببرد.

از مدتی گذشته کاربران میتوانند از آیفون خویش بعنوان کارت اعتباری و بلیت مترو استفاده کنند، ولی بزودی امکان دارد بتوانند از آن برای باز کردن قفل اتومبیل خود هم استفاده کنند.نسخه بتای توسعه دهنده به روزرسانی نرم افزار iOS 13.4 Apple Apple برای آیفون شامل یک اشاره به ویژگی به نام" CarKey" است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وبلاگ ۹to5Mac، پرونده های داخلی این نرم افزار نشان می دهد که CarKey امکان استفاده از آیفون یا اپل واچ را برای باز کردن اتومبیل های دارای قابلیت NFC امکان پذیر می کند. همگام سازی آیفون با وسیله نقلیه خویش برای استفاده با CarKey شامل راه اندازی برنامه Wallet Apple و بعد از آن ادامه مسیر با برنامه سازنده خودرو است. در این گزارش می توانید کلید ماشین دیجیتال خویش را با دیگر کاربران آیفون در خانواده خود به اشتراک بگذارید.

دقیقاً مثل روشی که Express Transit کار می کند، اجباری نیست که با Face یا رمز عبور خویش تائید اعتبار کنید یا قفل تلفن خود را باز کنید تا خصوصیت مورد نظر کار کند. Express Transit از ویژگی هایی است که اپل سال قبل شروع به استفاده از آن کرد.CarKey علامت دیگری است مبنی بر اینکه شرکت اپل تصمیم دارد در موقع انجام کارهای یومیه، توانایی استفاده آیفون را گسترده کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی