لحظه نجات مرد گرفتارشده در شعله‌های آتش برج ۲۵ طبقه
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2513
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21350
بازدید ماه : 195739
بازدید کل : 1607418
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 16 / 11 / 1398
کد خبر: ۷۲۳۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰

مردی که پس از آتش سوزی یکی از طبقات برجی در لس آنجلس خود را به لبه پنجره رسانده بود با کمک آتش‌نشانان نجات یافت.

لحظه نجات مرد گرفتارشده در آتشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک مرد گرفتار شده در برج غرق آتش در شهر لس آنجلس آمریکا را به تصویر می‌کشد. این مرد که هویتش مشخص نشده پس از آتش گرفتن وسیع یکی از طبقات  برج ۲۵ طبقه پلازا در برینگتون در حالی که خود را به لبه پنجره رسانده بود و در معرض مرگ بود توسط آتش‌نشانان نجات یافت.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است زبانه‌های آتش و دود غلیظ را در طبقه ششم این برج که دچار آتش سوزی شده نشان می‌دهد. در این ویدئو یکی از ساکنان برج در حالی که خود را به لبه پنجره رسانده و منتظر کمک آتش‌نشانان است دیده می‌شود. لحظاتی بعد آتش‌نشانان با کمک یک نردبان بلند خود را به محلی که این مرد ایستاده بود رسانده و موفق می‌شوند جان او را نجات دهند.

تصاویر دیگری که توسط هلی کوپتر تهیه شده است نجات ساکنان از طریق بام برج را نشان می‌دهد. بنا به گزارش یو اس‌ای تودی، دست کم ۱۵ نفر پس از نجات از این برج به بیمارستان منتقل شدند. همچنین بنا به گزارش لس آنجلس تایمز یکی از قربانیان کودک ۳ ماهه‌ای بوده که به بیمارستان منتقل شده است.  

بنا به گزارش اداره آتش‌نشانی لس آنجلس ۳۳۵ نفر از پرسنل آتش‌نشانی در عملیات خاموش کردن آتش شرکت داشتند. آتش‌نشانان پس از یک ساعت و نوزده دقیقا موفق به خاموش کردن کامل آتش شدند. این حادثه آتش سوزی تلفات جانی نداشت. همچنین " رالف تِرازاس"، رئیس مرکز آتش‌نشانی لس آنجلس  به خبرنگاران حاضر در محل حادثه گفت که یک نفر مظنون دست داشتن در این آتش سوزی که هویتش اعلام نشده در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

دریافت ویدئو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی