جنین دختر در سونوگرافی
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 847
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19684
بازدید ماه : 194073
بازدید کل : 1605752
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 11 / 11 / 1398

عکس جنین دختر در سونوگرافی

مهمترین و بارزترین نشانه جنین دختر در سونوگرافی ، وجود آلت تناسلی زنانه است. بجز این در شواهد تجربی دو طرح عمده در سونوگرافی قابل رؤیت است:

طرح همبرگری:

این اصطلاح نشان دهنده کلیتوریس و لبیا به شکل نان همبرگر میباشد. و در عکس جنین دختر در سونوگرافیتوسط پزشک متخصص سونوگرافیست تشخیص داده میشود.

طرح تیرکمانی:

تشخیص این نشانه در عکس جنین دختر در سونوگرافی تعیین جنسیت کم مشکل تر است. اگر استخوان ستون فقرات جنین دختر در سونوگرافی را تا پایین تعقیب کنید، در انتهای هر استخوان یک برآمدگی مشاهده میکنید.  که این برآمدگی به علت داشتن نقطه قوس نشان دهنده جنین دختر است.

این نشانه از هفته ۱۴ به بعد در جنین دختر در سونوگرافی قابل تشخیص است. در ۹۰% مواردی که جنین دختر از از این روش تشخیص داده میشود، جنسیت درست تعیین میشود. و این عدد بعد از هفته ۱۸ به ۱۰۰% میرسد.

عکس جنین دختر در <a href=

 

عکس اندام تناسلی جنین دختر

تا هفته ۱۲ ام تفاوت محسوسی بین آلت تناسلی جنین دختر و پسر بارز نمیباشد. از هفته ۱۲ به بعد کم کم آلت تناسلی تکامل بیشتری پیدا کرده وآرام آرام فرم نهایی خود را میگیرد. به این صورت که قسمت بالایی آلت در جنین پسر کم کم به شکل کلاهک آلت تناسلی مردانه و قسمت پیرامونی به صورت بیضه تغییر شکل میدهد.

عکس اندام تناسلی جنین دختر در سونوگرافی های متعدد در هفته های مختلف بارداری و بررسی سیر تکاملی آن نشان میدهد بعد از هفته ۱۲ ام کم کم شکل آلت تناسلی اولی در جنین دختر دچار تغییراتی میشود. 

قسمت بالایی آلت که در پسرها به کلاهک تبدیل شده بود، در دخترها به شکل کلیتوریس و ناحیه پیرامونی به لبیا تغییر میکند. تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی از هفته ۱۶ به بعد به روشنی قابل دیدن است.

در مرکز تص۳ویربرداری دکتر شاکری، هفته ۱۱ بارداری (باوجود مشخص نبودن فرم آلت تناسلی) به سبب دستگاههای مجهز سونوگرافی (جنرال اتلکتریک آمریکا مدل ولوسون سری E) و همچنین تخصص و تبحر دکتر شاکری،‌جنسیت جنین را تشخیص داده میشود.

عکس اندام تناسلی جنین دخترعکس اندام تناسلی جنین دختر

 

علایم واضح جنین دختر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سونوگرافی تعیین جنسیت و نحوه انجام آن،‌ همچنین عکس جنین پسر و دختر در سونوگرافی مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

علایم واضح جنین دختر

علایم واضح جنین دختر

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: اعجاز قرآن
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی