از ازدواج با جن تا آتش زدن کتاب پزشکی
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4471
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23308
بازدید ماه : 197697
بازدید کل : 1609376
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 7 / 11 / 1398

از پی انتشار تصویری آن، اعتراض ها از مجامع و مراکز رسمی و غیررسمی بلند می شود. حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعلام کرده است « تعرض به علم پزشکی جاهلانه و محکوم است.» و در بیانیه ديگر آمده است« وظیفه حاکمیت دفاع از حریم علم و مبارزه با جاهلانی است که با اقدامات ناصواب، زمینه آسیب دیدن دین و سلامت مردم را بوجود می آورند.»

 

ولی این خبر قسمتی از ماجرایی است که امروز و متأسفانه در رسانه رسمی و ملی کشور( صداوسیما) هم دیده می شود. یک نمونه آن گفت وگوی زنده با یک روحانی است که در اکثر برنامه هایش در سیما، با بیان متین اندرزهای اخلاقی می دهد. در یکی از همین برنامه ها مجری به بینندگان اطلاع داد، می خواهیم درباره« جن» گفت و گو کنیم. و پرسید. آیا می شود با جن ازدواج کرد؟ جواب شیخ روحانی یک کلمه بود:« بله». آیا شرعی است؟ باز جواب« بله» ؛ آیا می شود از جن بچه دار شد؟ پاسخ« بله و البته از نظر علمی هم ثابت شده است!» این گفت و گو که از صداوسیما پخش شده است، اکنون در فضای مجازی دست بدست می شود و آن را در حد بیان حقایق از زبان روحانیون ترسیم تبلیغاتی کرده اند !

 

تجارت« دعانویسی» و انتشار شماره تلفن های دفتر کار دعانویسان برای رفع هر مشکلی و دریافت سفارش ها به تلفن های همراه و اگهی های تبلیغاتی رسیده است! از این نمونه ها را بسیار میتوان شمارش کرد. ولی سوال جامعه و به خصوص جامعه فرهنگی کشور آشکارا و صریح است:« این در و دروازه صاحب دارد؟ اگر دارد چرا بسته نمی شود و مجازات نمی شوند؟ آیا اینگونه اعمال و رفتارها، هتک حرمت شناسنامه فرهنگی ما ایرانیان نیستند؟»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی