واکنش ترامپ به سخنان ظریف درباره مذاکره با آمریکا: نه ممنون!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2600
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21437
بازدید ماه : 195826
بازدید کل : 1607505
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 6 / 11 / 1398

سرپوش سیاسی - به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر به سخنان «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران درباره مذاکره با آمریکا واکنش نشان داد.

 

وی در این پیام توئیتری نوشت: «وزیر امور خارجه ایران گفته که ایران خواستار مذاکره با آمریکا است اما خواستار برداشته شدن تحریم‌هاست.»

 

ترامپ در ادامه پیام توئیتری خود در جواب این سخنان ظریف نوشت: «نه ممنون!»

 

وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل که روز شنبه منتشر شد درباره احتمال مذاکره با آمریکا در پی ترور سپهبد سلیمانی گفت: «خیر، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که افراد، رویکردهای خود را تغییر دهند و حقایق را درک کنند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید نشسته باشد. آنچه مهم است، نوع رفتار آنها است. دولت ترامپ می‌تواند، گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را لغو کند و به میز مذاکره بازگردد. ما همچنان در میز مذاکره هستیم. آنها میز مذاکره را ترک کردند. آمریکا خسارت عظیمی به مردم ایران وارد آورده است. روزی خواهد رسید که آنها مجبور می‌شوند، این خسارات را جبران کنند. ما صبر زیادی داریم.»

 

دونالد ترامپ,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,سیاست خارجی

 

توصیه ظریف به ترامپ: تصمیماتت در حوزه سیاست خارجی را بر پایه واقعیات اتخاذ کن، نه عناوین فاکس نیوز

 

وزیر خارجه ایران در واکنش به توئیت اخیر ترامپ به وی توصیه کرد تصمیماتش در حوزه سیاست خارجی را براساس واقعیات اتخاذ کند نه عناوین فاکس نیوز و مترجمان فارسی زبانش.

 

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران صبح امروز (یکشنبه) در توئیتی خطاب به ترامپ که درباره اظهارات او در خصوص مذاکره با آمریکا توئیت کرده، خطاب به رئیس جمهور آمریکا با انتشار بخشی از مصاحبه اخیرش با اشپیگل نوشت: «دونالد ترامپ بهتر است به جای عناوین خبرهای فاکس نیوز و مترجم های فارسی زبانش، اظهارات و تصمیمات سیاست خارجی خود را بر اساس واقعیت ها پایه گذاری کند.» 

 

وی افزود: «برای اطلاع بهتر، او (ترامپ) می تواند مصاحبه من به زبان انگلیسی را در اشپیگل بخواند. اگر تعداد کلمات مصاحبه زیاد است می تواند فقط این بخشی که اینجا آورده شده را بخواند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی