ایران مدرن ترین تسلیحات نظامی جهان را تولید می کند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19002
بازدید ماه : 193391
بازدید کل : 1605070
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 9 / 10 / 1398

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحيدي

 ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۰۷:۰۴:۴۱
 کدخبر: 55972

 ایرنا - رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی هدف اصلی آمریکا را جلوگیری از پیشرفت ایران دانست و گفت : مانع‌تراشی آمریکاب برای پیشرفت ایران بی‌فایده است.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار احمد وحیدی یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت ۹ دی در امیرکلای بابل افزود : یکی از سیاست های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران آن است که کشور ما را عقب مانده نگه دارد اما عملکرد ۴۰ ساله این ملت نشان می‌دهد این سیاست آمریکا شکست خورده است .

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : امروز خدمت رسانی  و عمران و آبادی در دورترین روستاهای کشور در حال انجام است و این خدمت  متوقف نخواهد شد .

وی افزود :  ایران اسلامی امروز مدرن ترین تسلیحات نظامی جهان را برای دفاع از کشور خود تولید و به این توان ملی افتخار می کند.

 وزیر اسبق دفاع  گفت :  در حال حاضر که ایران پهپادهای پیشرفته ، تانک و ناوهای جنگی تولید می‌کند نشان از آن است که آمریکا نمی‌تواند بر سر راه جوانان این کشور که در حال توسعه هستند مانع ایجاد کند.

وی افزود : آمریکا بارها قصد حمله نظامی به ایران را داشته است اما چون به قدرت دفاعی ایران آشنایی کامل دارد جرات انجام این اقدام را ندارد .

او ادامه داد : در شرایط فعلی به هیچ عنوان نباید یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کرد چون با مقاومت ، امید و صبر پیروزی حاصل می‌شود .

 سردار وحیدی گفت : امروز بسیاری از کارشناسان غربی معتقدند که اگر ایران بتواند از این  تحریم ها عبور کند به یک قدرت بزرگ در جهان تبدیل خواهد شد و دیگر قابل کنترل نیست .

وی افزود : پیروی از فرمان رهبری و اتحاد و همدلی مردم رمز موفقیت و حل مشکلات پیش رو است و با عبور از تحریم های پیش رو بار دیگر اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشانیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی