چراغ قرمز!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 638
بازدید دیروز : 1291
بازدید هفته : 20766
بازدید ماه : 195155
بازدید کل : 1606834
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 18 / 1 / 1397

چراغ قرمز!

3299.jpgگفت: معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد گفته است؛ «امام یک اصلاح‌طلب بزرگ بودند»!
گفتم: اصلاح‌طلب به معنی واقعی آن که البته بودند ولی «اصلاح‌طلب» به معنی رایج آن که نستجیربالله معلوم است که نبودند.

گفت: چه عرض کنم؟! حضرت امام(ره) آمریکا را دشمن اصلی و شیطان بزرگ می‌دانستند و مدعیان اصلاحات در برابر آن کرنش می‌کنند و سر سازش دارند، امام می‌فرمودند اسرائیل غده سرطانی است و باید محو شود ولی مدعیان اصلاحات برخی از شعارهایشان را از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی می‌گیرند، امام راحل(ره) حمایت از فلسطین را وظیفه می‌دانستند و مدعیان اصلاحات شعار «نه غزه نه لبنان» سر می‌دادند.
گفتم: و مسجد آتش می‌زدند، نمازگزاران عاشورا را سنگباران می‌کردند، به ساحت عاشورای حسینی(ع) اهانت می‌کردند و نتانیاهو آنها را «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» می‌دانست و...

گفت: یعنی این آقای معاون رئیس‌جمهور تصور می‌کند مردم وطن‌فروشی مدعیان اصلاحات را از یاد برده‌اند و یا اینکه در میان توده‌های دلباخته حضرت امام(ره) هیچکس نیست پته آنها را روی آب بریزد که اینطوری درباره حضرت امام(ره) حرف می‌زند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو با سرعت از چراغ‌قرمز رد شد و یک عابر را زیر گرفت و کشت، افسر راهنمایی بهش گفت؛ چراغ قرمز به این بزرگی را ندیدی؟ و یارو گفت؛ چراغ را دیدم ولی شما را ندیدم!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: خنده های حلال
برچسب‌ها: چراغ قرمز!
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی