تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5458
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24295
بازدید ماه : 198684
بازدید کل : 1610363
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 9 / 10 / 1396

در انتخابات سال گذشته به دلیل عملکرد نامطلوب و یا بهتر بگوییم خصمانه برخی افراد این زمینه بیش از پیش برای دول غربی خاصه انگلستان، آمریکا و رژیم نامنحوس صهیونیستی، فراهم شد و توانستند با سو استفاده از شرایط بر جریان سوار شوند و با موجی رد کشور راه بیاندازند که مقام معظم رهبری از آن به عنوان فتنه یاد کردند.

این فرایند از مدت ها قبل از انتخابات با اعتراض به ناظران شورای نگهبان و راه اندازی ستادهایی تحت عنوان صیانت از آرا آغاز شد و دندان طمع بیگانگان را برای حضور در عرصه فراهم کرد. از سوی دیگر نیز شاهد بودیم که كنگره آمریكا از یک سال پیش نیز بیش از 60 طرح علیه ایران تصویب كرد كه یكی از این طرحها 55 میلیون دلار در اختیار سازمانها، شبكه‌های ضدانقلاب و خارج‌نشینان برای توطئه علیه نظام قرار گرفت.  قبل از  انتخابات نیز تلاش های گسترده‌ای برای زمینه‌چینی حوادث پس از انتخابات صورت گرفت كه از جمله این زمینه‌چینی‌ها می‌توان به تأسیس شبكه بی‌بی‌سی فارس اشاره کرد. این اقدام با هدفی سیاسی برای تقابل با نظام صورت گرفت و در ایام انتخابات و فتنه نیز نقشی اساسی ایفا کرد. در این راستا از اقدامات شبکه های مواجب بگیر لس آنجلس نشین و تلویزیون صدای آمریکا نیز قافل بود.  نمونه این اقدام را  در طرح شعارهای خاص از تلویزیون‌های ضد انقلاب به ویژه بی‌بی‌سی و تلویزیون آمریكا مشاهده کرد که  شب بعد از آن این شعارها توسط عده‌ای فریاد زده می‌شد.

این فرایند از مدت ها قبل از انتخابات با اعتراض به ناظران شورای نگهبان و راه اندازی ستادهایی تحت عنوان صیانت از آرا آغاز شد و دندان طمع بیگانگان را برای حضور در عرصه فراهم کرد

را از جمله دیگر اقدامات انجام شده در این راستا توسط دولت انگلیس و با بهره گیری از تلوزیون بی‌بی‌سی  طرح این موضوع در همان ساعات اولیه پس از پایان رسمی انتخابات است که موسوی و احمدی‌نژاد هر دو ادعای پیروزی دارند این در حالی است كه هنوز هیچ مقام رسمی‌ای چنین خبری را اعلام نكرده است؛ این مساله در ادامه توسط بسیاری از سایت‌ها، خبرگزاری‌‌ها و روزنامه‌های آمریكایی، انگلیسی و اسرائیلی به عنوان شاه كلید اعتراض، مورد توجه واقع می شود. در ادامه این سناریو نیز  اوباما اعلام کرد كه آمریکا باید از معترضین در ایران حمایت كند و مقامات رژیم صهیونیستی نیز  اعلام می کند كه ما نمی‌توانیم نسبت به معترضین بی‌تفاوت باشیم.

فتنه

 تمامی این مسایل نشان دهنده زمینه های دخالت بیگانگان در حوادث پس از انتخابات است که به طور گسترده نمود پیدا کرد. حتی پس از این مسایل دخالت ها کم رنگتر نشد و دخالت های سفراو دیپلمات های خارجی نیز در راس اخبار قرار گرفت. کار بدانجا پیش رفت که جمهوری اسلامی ایران مجبور به اخراج دو دبیر سفارت انگلستان در تهران شد. اتحادیه اروپا نیز خود را وارد موضوع کرد و بیانیه هایی صادر نمود. متاسفانه عده ای ساده لوح نیز این بیانیه ها را در داخل تایید کردند اما غافل از این موضوع بودند که هدف از این بیانیه ها نه حمایت از ملت ایران بلکه دخالت در امور داخلی ایران است. در همین زمان و در ادامه این سیاست ها، دولت ایتالیا از ارائه ویزا به مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

این روند در آشوب های مختلف و با حمایت از اغتشاش گران ادامه یافت و همگی به عنوان اعتراضاتی به انتخابات و به اصطلاح اعتراضات مدنی مطرح گردید که توسط جمهوری اسلامی ایران سرکوب شده است.

در ادامه این شرایط و روشن شدن چهره این دولت ها به مردم ایران و با روشنگری های مسولین و در راس آنها مقام عظمای ولایت شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و مردم در حماسه نهم دی نشان دادند که کماکان بصیرت لازم را دارند و اجازه نمی دهند کسی در اراده آنها خللی وارد کند. امروز پس از یک سال از حماسه نهم دی؛ غربیان به نتیجه بودن تلاش های خود پی برده اند و امروز از ادعاهای آنها مبنی بر عدم قبول دولت و نظام ایران خبری نیست و همگی در هر اقدامی سیاسی گوشه چشمی به ایران دارند و واکنش های ایران را ارزیابی می کنند.   

 

 

هاتف پوررشیدی

گروه جامعه و ارتباطات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ویژه نامه ها
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی