چرا در قرآن ذکر شده خورشید به چشمه گل تیره فرود می رود؟/مناطق ستاره سازی در قرآن
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1205
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20042
بازدید ماه : 194431
بازدید کل : 1606110
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 30 / 7 / 1396

در ترجمه انگلیسی تصویر دوم نوشته شده است که تصویر مربوط به ناحیه ستاره سازی N11B در فاصله 16000 سال نور زمین است ابرهای تاریک گرد و غبار و ستاره های جوان داغ در تصویر دیده می شوند.باز در تصویر ستاره های جوانی را به رنگ آبی می بینیم که با گرد و غبار آمیخته شده اند.

تصویر سوم مربوط به منطقه شکل گیری ستاره ها تحت نام N90 در فاصله 200000 سال نوری زمین است که توسط هابل گرفته شده است و ستاره هایی که با گرد و غبار آمیخته هستند در تصویر دیده می شوند.

تصویر چهارم مربوط به سحابی سحابی IC 405 در فاصله 1500 سال نوری زمین است در مرکز تصویر ستاره های آبی رنگ به خوبی دیده می شوند که توسط یک دریایی از گردو غبار به خوبی احاطه شده اند.

در آیه بالا ذوالقرنین موفق به مشاهده یک ناحیه دیگر در فضا و ستارگانی شده بود که در آنجا فرآیند ستاره سازی بسیار شدید است.در سحابی هایی که در آنها ستاره سازی انجام می شود گرد و غبار فراوان وجود دارد و این گرد غبار در کل سحابی با ستاره ها نیز آمیخته می شود و دلیل علمی این آیه این موضوع است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: گونان گون
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی