ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

نشونه های مرد شدن

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

نشونه های مرد شدن

نشانه یک مرد خوب و باشخصیت چیست؟

نشونه های مرد شدن

- بلوغ یعنی وارد شدن به دنیای بزرگسالان. یعنی رسیدن به سنی که دیگه انجام دادن بعضی کارها و ترک کردن بعضی کارهای دیگه به آدم واجب میشه. سه تا نشونه هست که اگر هر کدوم از اونا به تنهایی و

یا همشون با هم در شخصی اتفاق بیفته میگن اون شخص بالغ شده. اون نشونه­ ها ایناست. اول: وارد پونزده سالگی شدن و یا رسیدن به سن شرعی. دوم: ریش و سیبیل در آوردن، روییدن مو در زیر بغل­ها و قسمت زیر ناف تا بالای آلت تناسلی. سوم: خارج شدن مایع غلیظ و سفید رنگی به نام منی از آلت تناسلی در خواب یا بیداری. بعد از بالغ شدن که اصطلاحا بهش مکلف شدن هم میگن، تکلیف به آدم واجب میشه که جلوتر راجع بهش توضیح میدیم.

- لازم نیست حتما هر سه تا نشونه در شخصی ظاهر بشه تا بگیم اون شخص بالغ شده بلکه اگر هر کدوم از این نشونه ها به تنهایی هم در شخصی ظاهر بشن به معنای اینه که بالغ شده. یعنی اگر مثلا مایع منی در دوازده سالگی یا حتی سنین پایین تر از آلت تناسلی نوجوونی خارج بشه اون نوجوون دیگه بالغ شده. و یا اگر مثلا هیچ کدوم از این نشونه ها در نوجوونی ظاهر نشه نهایتا اون نوجوون با رسیدن به پونزده سالگی بالغ به حساب میاد. برای اینکه خیلی­ا در مورد این سه نشونه سوال کرده بودن چند تا نکته رو یادآوری می­کنیم.

- هر مایعی که آلت تناسلی خارج میشه منی نیست. بلکه منی چند تا نشونه داره. منی اونه که اولا همراه با شهوت یعنی با حس لذت جنسی خارج بشه، با فشار و جهش از آلت تناسلی بیرون بیاید و بعد از بیرون اومدنش بدن آدم سست بشه.

- غیر از ادرار و منی دو تا آب دیگه هم هست که از آلت تناسلی مردها خارج میشه و نباید اونا رو با منی اشتباه گرفت. آبی که گاهی بعد از تحریک جنسی (در اثر تخیلات جنسی، دیدن صحنه های شهوت انگیز و یا صحبت کردن در مورد اونها و...) از آلت تناسلی خارج میشه بهش میگن "مَذی" و از نشونه هاش اینه که بی رنگ، شفاف، لزج و چسبناکه. مذی یه مایع پاکه و بعد از بیرون اومدنش نیاز به انجام هیچ کاری نیست، نه غسل، نه وضو و نه هیچ کار دیگه ای. آب تقریبا سفید رنگ و کمی که گاهى بعد از ادرار از آلت تناسلی خارج میشه بهش میگن "وَدی" که این مایع هم پاکه به شرط این که با ادرار قاتی نشده باشه. بعد از بیرون اومدن این آب هم نیاز به انجام هیچ کاری نیست.

- بدن آدم طوری طراحی شده که بعد از بالغ شدن همیشه منی تولید میکنه و هر چند وقت یکبار منی اضافه از بدن آدم خارج میشه. در افراد مجرد خارج شدن منی معمولا بصورت غیر ارادی و در خواب اتفاق میفته و در بیشتر مواقع آدم یه خواب صحنه دار میبینه و بعد که از خواب بلند میشه متوجه میشه که منی ازش خارج شده و لباس زیرش خیس شده. البته تو بیداری هم میشه کاری کرد که منی از آدم خارج بشه که اینکار برای مجردها گناه داره و حرامه و بهش میگن استمناء یا خود ارضایی که جلوتر راجع بهش توضیح میدیم. اما در افراد متاهل خارج شدن منی به اختیار خود فرد و در اثر آمیزش جنسی با همسرش اتفاق میفته. در اصل خدا مایع منی رو برای تولید مثل آدم قرار داده و زن و مرد به وسیله­ ی آمیزش جنسی میتونن بچه دار بشن. منی یه مایع نجسه و بعد از خارج شدنش باید غسل جنابت انجام داد. جلوتر راجع بهش توضیح میدیم.

- البته مرد شدن فقط به بالغ شدن نیست! برای مرد شدن باید خیلی باید از ویژگی های خوب اخلاقی رو بدست آورد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ویژه جوانان ونوجوانان
برچسب‌ها: ویژه جوانان ونوجوانان

تاريخ : سه شنبه 1 / 9 / 1400 | 6:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.