اولویت نامزد‌ها درباره موضوعات خرد و کلان اقتصادی

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اولویت نامزد‌ها درباره موضوعات خرد و کلان اقتصادی

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اولویت نامزد‌ها درباره موضوعات خرد و کلان اقتصادی

معیار انتخاب رئیس‌جمهوری برنامه‌ نامزد برای رفع مشکلات اقتصادی باشد

اولویت نامزد‌ها درباره موضوعات خرد و کلان اقتصادی

رفت و آمد نامزد‌های ریاست جمهوری به رسانه ملی و گفتگوی زنده و ضبط برنامه‌های مختلف تبلیغاتی، همچنان فرصتی است تا با بررسی نظرات آن ها، بتوانیم نامزد‌ها را بهتر بشناسیم و بهتر تصمیم بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ​رفت و آمد نامزد‌های ریاست جمهوری به رسانه ملی و گفتگوی زنده و ضبط برنامه‌های مختلف تبلیغاتی، همچنان فرصتی است تا با بررسی نظرات آن ها، ​ بتوانیم نامزد‌ها را بهتر بشناسیم و بهتر تصمیم بگیریم.
امروز ۱۳ خرداد ماه ببینیم صحبت‌ها بیشتر در چه مواردی بوده است. به نظر می‌رسد بیشتر از هر چیز سوال رسانه‌ها و اولویت نامزد‌ها درباره موضوعات خرد و کلان اقتصادی است.

دانلود


آقای سعید جلیلی در حاشیه ضبط یکی از برنامه‌ها انتخاباتی خود در ساختمان تولید سیما با ابراز تاسف از اینکه در سال‌های گذشته کاهش جدی ساخت مسکن داشته ایم، ​ برنامه ریزی خود را برای آینده این گونه شرح داد: امروز دولت باید کمک کند تا زمین در اختیار آحاد جامعه برای ساخت مسکن قرار گیرد.
وی عصر امروز هم پس از ضبط برنامه اش در گفتگو با استان ها، درباره موضوع تامین کالا‌های اساسی و هنر دولت در مواقع مشکلات گفت.
آقای محسن رضایی که امروز عصر برای ضبط یکی از برنامه هایش مهمان تلویزیون بود درباره موضوع مسکن تاکید کرد، اگر رئیس جمهور شود نهضت مسکن سازی راه می‌اندازد.  
آقای سید ابراهیم رئیسی دیگر نامزد ریاست جمهوری در حاشیه حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره عقب ماندگی‌ها در حوزه مسکن و لزوم جبران آن گفت.
این نامزد ریاست جمهوری همچنین درباره موضوعاتی مثل افزایش هزینه‌ها و کم شدن درآمد‌های مردم هم نکاتی مطرح کرد.
آقای علیرضا زاکانی از نامزد‌های ریاست جمهوری نیز در حاشیه حضور و ضبط برنامه اش در استودیو شبکه جام جم گفت: دولتش که دولت اقدام و اصلاح نام دارد، ​در خانه دار کردن همه خواهد کوشید.
آقای سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی دیگر  نامزد ریاست جمهوری با حضور در یکی از استودیو‌های رادیویی و در حاشیه ضبط این برنامه گفت: مسکن سلام عنوان کلی مسکنی است که در دولتش پیگیری خواهد کرد.
وی عصر امروز پس از  ضبط برنامه اش در شبکه جام جم، درباره حمایت از مصرف کننده‌ها نیز صحبت کرد.
آقای محسن مهر علیزاده از نامزد‌های ریاست جمهوری در کنار حضور در شبکه خبر و گفتگو با این رسانه، در پرسش و پاسخ خبرنگاران هم به موضوع مسکن در دولت مد نظرش اشاره کرد.
 آقای عبدالناصر همتی  دیگر نامزد ریاست جمهوری نیز در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، دغدغه حل مسکن به ویژه مسکن جوانان را از برنامه هایش عنوان کرد.
این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز در حاشیه ضبط برنامه تبلیغاتی خود درباره اصلاح حکمرانی اقتصادی هم صحبت کرد.
کمتر از ۴۸ ساعت دیگر نخستین مناظره انتخاباتی برگزار می‌شود. تجربه می‌گوید تفاوتی که در میزان آرا و توجه مردم به نامزد‌ها بعد از مناظره ایجاد می‌شود، با قبل از آن قابل مقایسه نیست. با یادآوری اینکه مردم انتظار دارند، نامزد‌ها با رعایت هرچه بیشتر اخلاق از برنامه هایشان بگویند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: انتخابات
برچسب‌ها: ره توشه انتخابات، ره توشه انتخابات ۱۴۰۰ ،ره توشه تبلیغی ،ره توشه

تاريخ : دو شنبه 15 / 3 / 1400 | 10:2 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.